Glad Lucia! Eh..? God Lucia? Trevlig Lucia?

Idag gick jag upp kl 07.46. Kl 07.57 satt jag i bilen på väg till skolan.
 På den tiden hann jag gå upp, duscha, tappa ett örhänge, hitta det och sätta i det igen, klä på mig, fixa med parfym osv, göra en macka, ta på jacka och springa ut till bilen.
Jag var så snabb att jag knappt hann med mig själv. Trodde jag skulle svimma eller något när jag väl satte mig i bilen.
Men är man pro så är man liksom.

Nu har jag Info & Layout, men alla sitter egnetligen bara och väntar på luciafirandet i teatern kl 09.15 så att vi kan slippa den här lektionen.
Men tiden går i alla fall snabbare när man smygbloggar så fort kära lärar-Lars har uppmärksamheten på annat håll.

Det här håller vi på med i InDesign just nu, Lars har gjort förlagan som vi ska härma... (det är jättefin, verkligen)




Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0