Listor

HEJHEJHEJHEJHEJHEJ!

Tyvärr kommer det här bli ett liiite negativt inlägg, men jag bara måste påpeka:

Det sämsta med December 2011 hittills:

1. Ingen snö
2. Inte en endaste liten minusgrad
3. Jag har glömt köpa en chokladkalender
4. Våra pepparkakor är slut
5. Ingen snö
6. Alla säger att julkalendern är bra men jag hinner inte se den
7. Sjukt, äckligt jävla mycket plugg
8. Ingen snö
9. Vår enda adventsljusstake är sönder
10. INGEN SNÖ


MEN!
Det finns även positiva saker att säga:

1. Jag har för första gången i mitt liv inte julklapps-ekonomi-kris
2. Jag har köpt nästan alla julklappar och är sjukt nöjd med dom
3. Mitt rum är julstädat (ytterst ovanligt tyvärr)
4. Vi HADE pepparkakor fram tills igår
5. Jag har väldigt trevliga vänner (särskilt bästisarna såklart!)

Okej, nu kommer jag inte på mer positivt, men allt är inte dåligt i alla fall!


Nu är det dags att ta geten i kragen (internt-bästis-uttryck) och göra alla dom där läxorna jag nämnde i negativitets-listan. (Jag gillar förresten att göra listor så det kan få komma med på positiv-listan)

6. Allt dåligt ger mig en anledning att göra roliga listor
7. Blogginlägg i allmänhet ger mig en anlidning att göra paranteser (*gillar*)


Adjö med sig!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0