På äventyr i skolans djungel.

Känner mig sjukt fräck som valde att ta med min dator till skolan idag, vi samhällare får ju inga skoldatorer..
Just nu känns det toppen att kunna sitta med min egen dator istället för att vänta på att biblioteket ska öppna, men jag misstänker att det kommer kännas mindre roligt när jag måste släpa hem den från bussen sen. Det är ganska förvånande hur mycket en ynklig liten laptop kan väga.

Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Enter Shikari och skriver lite spanska som jag vägrade göra igårkväll. Jag var så jäkla trött igår och hade en huvudvärk som inte var att leka med.

En fortfarande trött Fohl (med smygande huvudvärk idag igen):


Jag ser helt sjukt pigg ut, jag ÄR helt sjukt pigg. Nej.

Kommentarer
Postat av: Ronja

vardagsmotion kallas det >.<

Har aldrig gillat vardagsmotion ...

2011-12-12 @ 12:18:20
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0