This is the life

ÄNTLIGEN börjar december bli som det ska vara!

Idag när jag kom hem så såg mamma lite lurig ut och sa åt mig att gå upp till mitt rum och kika lite. Som den lydiga dotter  jag är gick jag upp och vad hittade jag på sängen?!
En Hello Kitty-chokladkalender!!
Ni som umgås med mig om dagarna vet att jag har varit på jakt efter en chokladkalender hela veckan men bara fått höra att "dom är slut överallt". Så gissa om jag blev lycklig? :G

Men vet ni vad, det roliga slutade inte där.
Pappas arbetskamrat, Lisa, hade nämligen hört mig gnälla över akut-chokladkalender-abstinens när jag var på deras kontor i veckan. Så igår hade hon hittat en chokladkalender i Kållered, köpt den till mig och skickat med den hem med pappa! 

Alltså, hur bra blev inte den här dagen? :G

Fast eftersom jag är en mycket vänlig och givmild syster så beslöt jag att jag och min bror skulle  dela på chokladkalendern från Lisa. Så vi klippte isär den.


En och en halv chokladkalender - julen är räddad. <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

like

2011-12-10 @ 18:15:08
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0