Bagar-FoHl.

Gissa vad jag har gjort idag?
Jag har bakat bröd!
Det är första gången jag bakar bröd helt på egen hand, innan har jag bara hjälpt mamma. Men det blev faktiskt jättegott :G
Jag var lite busig och följde inte receptet helt och hållet, utan jag valde dinkelmjöl istället för vetemjöl och så blandade jag i solrosfrön.

Jag hade planerat att ta en bild av min skapelse, men jag orkar inte, så jag målade i paint istället:


Shit vad gott det ser ut, yuuuum!

Nu tänkte jag kolla lite Smosh och sen blir det melodifestivalen med mammsen (:

Kommentarer
Postat av: mumset

ÄH. Min dag har varit hel-tråkig sen el novio bestämde sig för att dra till banken. Fast nu är det bättre. Ja, vädret var faktiskt trevligt INNAN det blåste och regnade. Det var soligt, väldigt soligt :^^



:G :G

2011-02-05 @ 20:24:26
URL: http://entrevista.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0