FoHls lov.

Tjaaaaaa.
Jag har inte riktigt vart på blogg-humör på ett tag så jag har helt enkelt struntat i bloggen. Bara för det tänkte jag att jag skulle skriva en sammanfattning av vad jag har gjort sen sist. 

Fredag: Sista skoldagen innan lovet! Efter skolan gick jag, Mumma, Nariz och Ellis och shoppade, sen åt vi sushi/panini på Naam och senare gick vi på teater. Supermys.

Lördag: Jag målade naglarna hela dagen och på kvällen gick jag, mamma och pappa på en pjäs med Thomas Pettersson på Lisebergsteatern.

Söndag: Åkte till IKEA med mamms och papps och sen höll vi på hela kvällen med att sätta upp ett nytt hyllsystem i deras klädkammare. Jag lyckades även städa mitt rum vilket var mycket trevligt. Det är så skönt att kunna gå till sängen utan att vada fram bland kläder och dylikt.

Måndag: Var på ansiktsbehandling på Kroppsverkstan på morgonen och sen umgicks jag med mammsen resten av dagen.

Tisdag: Jobbade för pappas företag hela dagen. Jag gjorde en ny hemsida åt honom och fixade ett galleri och lite sånt.

Onsdag: Jobbade för mammas företag på morgonen. Mamma släppte av mig med min cykel någonstans och så fick jag dela ut flygblad i folks brevlådor och sen cykla hem. Det var SVINKALLT och jag dog överallt. När jag kom hem insåg jag att jag hade blivit sjuk. 

Torsdag: Ont i halsen. Feber. Snorig. TV och dator hela dagen.

Fredag: Idag är jag fortfarande sjuk, men lite piggare så mamma har gett mig i uppgicft att hänga tvätt, dammsuga nedervåningen och laga middag. Jag kan ju inte få vara ledig när jag har lov!


Åh, mitt liv är så spännande. 
MEN, vet ni vad? Idag klockan 20.00 har Vampire Diaries säsongsstart! 8D

Jag photoshoppade förresten lite igår, inte så avancerat men jag har inte gjort det på ett tag så jag tänkte ni kunde få se.

Före:


Efter:



Före:


Efter:


Jag försökte göra lite trevliga skugg-ramar men det ser bara failat ut. Fint.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0