Måndag och sånt töntigt.

Jaså minsann, här har jag fått höra att jag är inloggad på MSN och sånt för lite på veckorna, men nu när jag väl är online så är ingen annan det? Dissssssssssssssssssssssssss.

Men jag har kul ändå, jag lyssnar på spansk musik och skriver ett litet franska arbete, och om typ 3 sekunder är det Top Model på TV. FoHl gillar't loikks, fast inte franskan, den önskar jag att jag hade gjort i söndags.
Fast i söndags pluggade jag annat, HELA eftermiddagen = Duktig.

Minsann, nu ska jag lyssna klar på Malo med Bebe, och sen drar jag mig nog mot soffan (:

Tjiiiinge.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0