Produktiv Söndag.

Idag är jag minsann duktig. Jag har hunnit plugga latin och spanska och skrivit en grej till pedagogiska ledarskapet. Sen så har jag duschat jag Kajsa (vår äldsta hund) för att hon av någon oförklarlig anledning har luktat mögel/broccoli på huvudet i typ 2 veckor. Jag ska lukta på henne när hon har torkat och se om det är borta, just nu luktar hon bara blöt hund och shampoo.

Nu ska jag bara förbereda inför ett litet tal till svenskan imorgon och kanske göra lite engelska, sen är jag ledig resten av dagen (:


Bild från Norge i somras. Kajsa hade lite problem. (Hon är förresten koolast i världen med sin tuppkam)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0