Telefon.

Jag har ett liv.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

Svårt att komma ihåg, senast någon kunde ringa till min telefon var för ca 2 år sedan.

Vad står det i ditt nionde sms?

"Åh snattsingen, jag är bara väldigt förkyld :G men du får krya på dig då grabben, ta lite vodka så löser det sig :G”

Vem ringde dig senast?

Min uppblåsbara dinosaurie.

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?

Ryan Higa <3

Vilket språk är din mobil på?

Svenska, men nu bytte jag till spanska, fniss :H

Vad heter din ringsignal?

Harder to breathe – Maroon 5

Hur många sms har du i din inkorg?

Åh, jag vet inte, hur ser man det?

Vad står det i ditt andra sms uppifrån och vem är det i från?

”Jajjemen! Gödslas med getavföring var tredje timme, såklart” - Mumma

Är den 20:e kontakten en av dina bästa vänner?

Ja, jag är bäääästiiis med min svenskalärare :G

Ogillar du nr 5?

Näe, minsann.

Vad har din mobil för färg?

Lila

Vad heter den sista i din kontaktlista?

3Svar

Är du bra kompis med den sista i din kontaktlista?

Ja, såklart.

Vad heter den 7:e i din kontakt lista och är du kär i personen?

Bryce Reid, nej, inte längre.

Vad heter dina bästa vänner på din kontakt lista?

”Soap Kristensson :)”

”Mums Korte :)”

Vem var senaste tjejen som ringde dig?

Men, tönt.



Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0