En l'école, oui, oui.

Här sitter jag i biblioteket och är kool. Jag har franska och ska egentligen kolla upp saker om "L'ancien régime", men det är såååå tråkigt. La Révoulotion Francais är inte riktigt min grej.

Ikväll ska jag, Noss och Ellis hem till Mumma på pyjamasparty/wii-kväll(+natt). Jag bakade en sockerkaka med blåbär och hallon igår som jag tänker ta med :)

På tal om sockerkaka och sånt nyttigt, jag har ätit fruktansvärda mängder godis och kakor och sånt över jul och de senaste veckorna. Men vet ni vad? Jag har gått ner 3,36 kg sen 11 december!
Yeeeaaah, jag känner mig tuff som aldrig förr. Nu har jag bara typ 3 kilo kvar till min målvikt.

Ohyes, FoHl kirrar biffen loikks.

Näe, nu ska jag dra mig mot skåpet och häma mina Pedagogiskt Ledarskap-böcker och sen blir det grupparbete för hela slanten!
Tjjjääängis!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det är fan mycket!

Duktig Fia =)

2011-01-28 @ 15:58:55
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0