Så det kan gå.

TjjjjaaaH!

Förut idag bakade jag nån form av kakor som jag hade sett i Cosmopolitan. Och nu satt jag precis och kollade igenom tidningen igen och nästan ALLT handlade om Alla Hjärtans Dag. Då insåg jag plötslig att just den dagen kommer jag spendera helt ensam. Kul va?
Har man bästisar som tänker åka skidor/vara med pojkvän och man själv är pojk-lös så blir man liksom lite.. ensam.

Menmen, jag deppar inte för det, jag kan ju alltid ägna mig åt någon kool aktivitet på egen hand, som att typ sy en dromedar eller snickra en cykelhjälm. Jag kan nog allt underhålla mig!

Eller så låtsas jag bara att det är en vanlig dag, då jag gör vad jag brukar göra på vanliga dagar; lyssna på Justin Bieber och sticka mössor till pudlar. Ordinary day in the life of FoHl, så att säga.


Spjuver där.

Kommentarer
Postat av: MUSUS

En annan bästis här borta i en annan del av där du bor kommer också tillbringa alla hjärtans dag ensam. Inte med el novio, utan ensam i storstads-djungeln i Finland. snattA.

2011-01-23 @ 01:15:10
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag ska också vara alldeles ensam.

Försöker att inte tänka så mycket på det - jävla fjantig dag!

2011-01-23 @ 11:31:20
URL: http://ingaloften.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag köper aldrig februari nummer av tidningar av princip - det är alltid så jävla mycket gulligull att man blir spyfärdig (detta även när jag hade company)

2011-01-23 @ 11:44:45
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0