Tur att det inte började brinna.

Jag mår just nu sjukt illa. 
För en stund sen tände jag en liten grön lampa jag har bredvid min TV, men det är rätt gammal och jag har egentligen bara väntat på att den ska gå sönder. Det gjorde den idag, jag tror att det blev alldeles för varm för någon plastgrej på den smälte. 

Så jag släckte den och gick ut med den, men det luktar fortfarande bränd plast i hela mitt rum och det är så fruktansvärt äckligt. Jag får typ kväljningar, och ändå har jag öppet båda mina fönster och dörren och tände just två doftljus. 

Lukten har börjat lägga sig lite, men fyfan vad bränd plast är äckligt.

Nu ska jag dricka C-vitamin-vatten, plugga spanska och skriva en historia uppsats.
Hoppas ni inte bränner några lampor, tjinge!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0