Piggast i stan.

Shit vilken händelserik dag jag har haft!
Verkligen.

Imorse jobbade jag lite och så, och när jag kom hem gjorde jag en eld och satte mig på där och värmde mig. Sen somnade jag på golvet i typ 1 timme, vaknade, satte mig upp.. och somnade sittandes på golvet. Mamma väckte mig så jag satte mig i en fåtölj istället och... somnade igen. Så jag sov bort hela eftermiddagen och sen typ kl. 17 fram tills nu har jag kollat på True Blood i min säng.

Jag, sömnig? Vadå? Nääääää.

Inte längre i alla fall.


Minsann, jag skrev det här inlägget för lite mer än en timme sedan, sen dess har jag letat och letat och letat efter en bild där jag sover. Men mitt sökande misslyckades.
Så därför bjuder jag istället på en bild från i somras när jag precis hade vaknat. Det är ju nästan samma sak som att sova liksom.


Mitt skrattande gris-nattlinne är på som vanligt.

OBS! Notera att jag kallar t-shirtar jag sover i för nattlinnen. Även om det tekniskt sett är en natt-t-shirt.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0