The Time Of My Life.

Jag ÄLSKAR att vara på läger i Åsa med massa belgare och en del svenskar. LIVET LEKER!
Jag hade planerat att lägga upp värsta mysiga bilden på mig, Anita, Emelie och Abbie, men så kom jag på att jag sitter vid Anitas dator och bilderna ligger på en annan dator. Attans liksom.
HA! Jag har en purikura bild på min mail från världskulturmuséet! Let's see om jag fattar Mac tillräckligt mycket för att lyckas ladda upp den på bloggen. Seriöst, jag hatar Mac.
AH! Jag hittade den med mig, Anita, (Emelie) och Abbie!
Naaajs, synd bara att Abbie satt på Emelie så att hon inte syns så bra.
Nä, nu ska jag fortsätta vara äckligt kreativ och utveckla en idé jag har.
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ÅH, JAG MÅR SÅ BRA!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Fan va härligt!!! =D!

2011-07-14 @ 17:20:39
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0