Återupptäckt favoritband.

Jag har dom senaste dagarna gjort världens nostalgi-tripp och återförälskat mig i Tokio Hotel.
I åttan var jag helt obsessed och jag känner att det börjar komma tillbaka.



Tokio Hotel – Noise
Tokio Hotel – Love & Death
Tokio Hotel – Hey You
Tokio Hotel – Darkside Of The Sun
Tokio Hotel – Humanoid - English Version
Tokio Hotel – Love & Death
Tokio Hotel – Love Is Dead
Tokio Hotel – Schrei


Hey You är typ det bästa jag vet.

Nu ska jag fortsätta lyssna på TH och plugga franska, tjinge!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Detta minns jag starkt. Jag saknar svart hår och massa smink!

2011-03-07 @ 21:35:19
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0