Imorgon kör vi, okej?

Åh, varför plågar jag mig?
Jag har just bestämt mig för att börja med godis/kak/sötsaksförbud igen, från första april till påsk. Och sen från påsk till Mummas födelsedag typ. (Påsk är inte påsk utan godis och på födelsedagar MÅSTE man bara äta godis)

Hur ska all världens choklad klara sig utan mig? Igen?!

MenMen, vill man gå ner i vikt så vill man.
Om bara den jävla öroninflammationen kan försvinna så att jag kan träna igen.

Jag SKA bli vältränad och smal. Så är det bara.


Jag och Erika på Colosseum.
Erika har gått ner 13 kilo på typ ett halvår. Då borde jag klara 4 kilo på 2,5 månader, eller?

Kommentarer
Postat av: Löke

Åh, jag vill också bli vältränad och smal. Men dessvärre har jag gränser för vad jag är beredd att offra i mitt liv :^^

Choklad ligger inte inom denna gräns.

2011-03-31 @ 23:58:28
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag slutade äta godis och gick upp två kilo, förstår inte riktigt vad som hände faktiskt.

Hoppas innerligt att det är muskler xD

2011-04-01 @ 11:08:27
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0