Lite snabbt innan Sims.

När vaknade du imorse?
09.15

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad är klockan?

Ringde du nån imorse, vem och vad sa ni?
Näe, men jag sms:ade Noss.


Vilket humör är du på?
Lite småtrött men rätt gosig.

Vad har du på dig just nu?
Trosor, t-shirt, randiga sockar och täcke.

Har du ont någonstans?
Mitt högra öra är inte min bästis för tillfället.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Pommes frites och glass.

Hur mycket var din senaste lön på?
Lön och lön… sist jag jobbade tjänade jag 275 spänn.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En mocca latte tror jag.


Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Google är startsidan och sen raka vägen in på min egen blogg!

Vad ska du göra idag och ikväll?
Spela sims och knapra piller.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
*Fniss* sätta på… det blir nog ”bygga hus-musiken” i sims. WOH party!

Varför ska man läsa din blogg?
Varför ska man inte läsa min blogg?

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Dödade 32 grekiska getter och tog det allmänt lugnt.

När fotade något senast, och vad?
Jag tog kort på mig själv igår för att ladda upp i bloggen, vilket jag också gjorde.

Kan du stå på händer?
Varför skulle jag hålla på med såna töntigheter när mina fötter funkar utmärkt? Pfft.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Mina ben är redan rakt ut och dom nuddar lakan.

Vad gör tuppen när han står på ett ben?
Kissar.

Vad tror du att klockan är?
13.17?... HA! 13.18, nära!

Vad borde du göra idag?
Skriva en novell och börja packa.


Vad ska du ha på dig idag?
jag har ju redan kläder på mig, varför byta? Fast jag kanske tar på mig ett par byxor om jag går upp ur sängen.


Går du i kyrkan?
Nej.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?

Jag skulle ha frågat Drommis: ”Varifrån får du din otroliga karisma och utstrålning?”

Nä, kanske inte, men jag hade kunnat tänka mig att fråga MJ om varför han opererade sig så mycket, vad som hände med hans hudfärg och varför han dog.



Vad är felet med min text? w00t?


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0