Muskulös eller muskel-lös?

Tjenis penis små vänner.
Idag är jag jätte seg och trött, och så har jag träningsvärk typ överallt. Jag körde på som sjutton igår på gymmet och eftersom jag inte varit där på ca 2 veckor innan igår så känns det ordentligt i kroppen idag.
Fast det är rätt skönt, jag gillar när det märks att man har ansträngt sig.

Jag har planerat att börja springa/jogga i sommar så jag har börjat springa lite på gymmet. Innan har jag alltid kört kondition och uppvärmning på en crosstrainer. Men igår när jag sprang så märkte jag att min kondition är ungefär det bästa som finns, efter 10 minuter på bandet flämtade jag som något slags döende djur och hade sjukt mycket håll. Sen för att göra det hela bättre så har jag inga riktiga springskor så mina fötter ville typ ramla av.
Men modig som jag är så gick jag tillbaka till löpbandet efter att jag var klar med styrkan och sprang lite till.

För att väga upp för träningen så gjorde jag plättar med grädde och sylt till mig och mamma när jag kom hem. Annars hade min dag igår varit på tok för nyttig!

Nu ska jag dammsuga mitt rum, plugga lite och lyssna på Tokio Hotel.

Tjingis!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0