Sönernas dag. (Söndag)

Här sitter jag i ett hav av prylar, som alla ska ner i min resväska. Jag kommer antagligen få sålla bort lite grejer för att allt ska  få plats. Egentligen behöver jag inte ha med mig så mycket saker (Jag ska på studieresa till Rom med min latinklass från tisdag till lördag), men jag vill alltid ta med extra kläder i fall jag vill byta nån gång. Sen kan man aldrig ha med sig för många par trosor. Bara så ni vet.


Förresten, jag är typ frisk (: Jag kunde jobba imorse och jag har knappt ont i örat längre. Fast just nu är det så kallt i mitt rum att man nästan känner sig sjuk ändå, men det har jag löst genom att sätta mig på en elektrisk värmedyna! Jag har väl en aning för hög värme på, det känns som att min rumpa brinner lite, men det är härligt ändå. Bättre än att frysa. Och jag orkar inte sänka värmen.


Nu tänkte jag ta och skriva en novell till engelskan och kanske äta lite glass.

Igår:

Jag och mamma pratar om att jag har ont i örat och att hon har köpt glass.

Jag: Jag tror att lite blåbärsglass nog kan hjälpa örat, godis och sånt gör allt bra.
Mamma: Ja, stoppa glassen i örat, det blir bra.
Jag: Vart skulle jag annars göra av den?
Mamma: Precis.

Kommentarer
Postat av: Ronja

ÅH AVUNDSJUUUK!

2011-03-20 @ 17:55:40
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0