Allt utom läxor.

Åh, jag bara måste. (Stulen från Mumma)


TESTET BÖRJAR:
1. Fullständigt namn? - Fia "Tönt-Fohl" Kramföl.
2. Ålder? - 17 år och lite till.
3. Vart bor du? - I ett hus.
4. Bor tillsammans med? - Mammisen, Papps, broder och tre hundar.
5. Färg på ditt hus? - Vitt och blått. (Fast det är rätt smutsigt så det är mest grått)
6. Hus eller lägenhet? - Häst.
7. När är du född? - 28 septembehhhhhhhhhhhr 1993
8. Klass? - SP2H
9. Vilket år tar du studenten? - 2012 (Jag hinner ta studenten innan världen går under, YES!)
10. Något jobb? - Säljer GT.
11. När gick du upp i morse? - 08.45
12. När ska du sova? - Jag kan inte säga att jag redan har bestämt mina sovtider, men någon gång runt 23 kanske? 
13. Duschat idag? - Nej, igår.
14. Kramat någon idag? - Nej, jag håller inte på med såna fasoner på söndagar!
15. Pussat någon idag? - Nä *oälskad*
16. Vad har du ätit idag?  - 2 mackor, en tallrik a-fil med müsli, penicellin och alvedon.
17. Dagens klädsel? - Det jag har på mig nu (nattlinne och sockar) eller det jag hade när jag var påklädd på riktigt?
18. Dagens smink? - En gnutta mineralpuder och 13 kilo rouge.
19. Dagens sötnos? - En gubbe som jag brukar sälja GT till som har varit bortrest i 2 månader och hade kommit hem igen igår. Han var söt för att han blev alldeles tårögd när han berättade att han hade varit tvungen att avliva sin hund Alice. Stackars gubben.
20. Dagens roligaste? - Mamma är töntig som vanligt. (Hon tror att hon är rolig, och så säger jag att hon inte är det, fast det är hon, ibland)

SOCIALT:
21. Har du många vänner? -  Jag har en halv hatt som jag umgås lite med ibland. 
22. Hur många har du kysst? - Hmm.. 7 tror jag?
23. Vem kramade du senast? - Eh, mamma kanske? Eller pappa.
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen tror jag?
27. Har du pojk-/flickvän? - Jag har hatt-vän.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Bengt "Bengi-boii" GT-sson
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Nossies lillebror Robin. Han sa "Behöver du bilagor?" - Sensuellt.

FAVORIT:
31. Film? - Åhå, det vet jag inte riktigt, Notting Hill kanske.
32. Låt? - In God's Eyes  - Saving Abel
33. Mat? - Jag tycker om kött. Fast pastagrejer är också gott.
34. Dryck? - Mjölk. Jag hade kunnat leva resten av mitt liv på bara mjölk.
35. Färg? - Grön.
37. Stad? - Jag gillar Kungsbacka, fast London är nog snäppet bättre.
38. Land? - England, fast Sverige är faktiskt också rätt trevligt.
39. Ämne i skolan? - Engelska, Svenska och Spanska
40. Människa? - Eh, ska man ha en favoritmänniska?

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Göran Persson (Funderade på om han är lagom kool för att bli min favoritmänniska)
42. Personen du kysste? - Bryce Reid.
43. Gången du spydde? - Sista veckan innan jullovet i femman 2004.
44. Gången du grät? - I Fredags, när öron låg högst upp på min hata-lista.
45. Pizzan du åt? - Åh, det var ett tag sen, det var väl en Vesuvio nån gång i Januari.
46. Gången du var i Göteborg? - För typ 2 veckor sen?
47. Gången du var i Stockholm? -  2008
48. Gången du var full? - Just nu, jag lovar.
49. Gången du var hög? - Se svar ovan.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - MYYYYYYYYYYS.
54. Tvspel eller datorspel? - Hur kan man välja? Fast CTR är trevligt, ger härliga barndomsminnen av lata dagar (veckor?) i soffan hos Ronja.
55. Singel eller upptagen? - När jag är singel vill jag ha pojkvän, när jag har pojkvän känner jag mig instängd.
56. Hångla eller ha sex? - Jag tycker båda samtidigt är helt okej. Riktigt trevligt faktiskt.
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Lunar finns inte längre *gråter floder*
58. Ragga eller bli uppraggad? - Vänligen ragga upp mig, jag själv har inga skillz så jag vet inte hur man gör.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Jag undviker båda.
60. Blont eller svart hår? - På mig eller på dig? (säger det som Sean Banan)
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå typ. Fast med lite grått, grönt och gult också.
62. Choklad eller lakrits? - Eh, vad är det för fråga? Det finns ju bara ett rätt svar. DÖH. Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger minsann.
65. Coca cola eller fanta? - Ah, Cola Zero<3
66. Pizza eller kebab? - Kebaaaaaaaaaaaaab.
67. Randigt eller prickigt? - Randigt.
68. Älska eller älskas?  - Måste jag välja en? Jag vill ha båda.
69. Leva eller dö? - Jag tycker att det är riktigt härligt att leva.

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Ingen kärleksfullt liksom, men sen har man ju familj och kompisar så 6 st tror jag.
71. Personer du hatar? - Jag OGILLAR folk i USA som tror att alla muslimer är terrorister.
72. Gånger du varit full? - 3849032 x 56
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Åh, jag vill inte svara (:
74. Glassar du ätit på en dag? - Eh.. 2 tror jag?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Bästisarna och jag talade väl om att hitta på något sånt i sommar.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Hur ska jag kunna komma ihåg det?
77. Gånger du varit hög? - Alltid.
78. Personer du saknar just nu? - Man hade ju inte haft något att träffa sina bästisar oftare. Och sen finns det ju vissa andra som borde pallra sig hem från Umeå och såna ställen.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - En gång.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Jaaa du, jag hade inte sagt nej till vare sig Ryan Higa, Anthony Padilla eller Kevin Wu.
81. Ska du träffa imorgon? - Min klass, och Noss, som ska ge mig ett USB - spännande! Inte.
82. Sjöng du senast för? - Jag sjöng när jag jobbade och såg först inte att någon som lagade sin altan kollade på mig. Så honom antar jag. 
83. Hade du senast en msn - Hur ska man svara på det? Nej.
84. Spelade du tvspel med senast? - Mumma, Noss, Ellis (och Hanna?)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Sånt har jag inte tid med.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mega-munnen.
87. Förtjänar att dö? - Nä, så elakt.
88. Är söt? - Kevin Wu är allt en gullig pojk.
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Jag sover helst ensam tack.

VAD:
90. Gör dig glad? - Konsten.
91. Gör dig ledsen? - Såhär många frågor.
92. Vill du helst göra nu? - Allt utom min engelska-novell, jag orkar inte börja.
93. Önskar du att du slapp göra? - Se ovan!
94. Vill du ha nu? - Tisdag kväll (WOH ROM!)
95. Önskar du dig för något?- En snäll pojkvän som vill sitta och läsa Harry Potter med mig på biblioteket.
97. Tycker du om dina betyg? - Dom är faktiskt helt okej, men ett VG i matte hade suttit fint (Yeah right att det kommer hända)
98. Ångrar du i ditt liv? - Veeeeeeeeeeet inte.
99. Är det bästa som hänt dig? - Hmm, jag vet faktiskt inte. Dagen då jag introducerades för Drommis kanske?
100. Hur mycket är klockan nu? 16.14

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0