Spring i benen, eller?

Idag har jag och mamma varit och köpt löparskor till mig så att jag kan börja springa/jogga ordentligt. De skorna jag hade innan gjorde så att jag fick skavsår i hålfoten. 
Så nu har jag ingen ursäkt för att inte jogga, bara att dra sig ut på vägarna eller in i skogen och springa som aldrig förr. Eller aa, jag får väl börja lite lagom, min kondition (Air Condition* (internt skämt)) existerar tyvärr ännu inte.


Mina New Balance 730.
Fick även häftiga sockar utan sömmar, tydligen är det omöjligt att få skavsår med såna strumpor. Najs.

Men just nu är det dags att skriva en debattartikel, ett slutarbete i Pedagogiskt Ledarskap, en konfliktanalys och sen plugga lite innför matte-nationella. Kul lördag!

Tjings!

Kommentarer
Postat av: mus-mums

Åh, skaffa air condition dåååååh! :G

2011-05-07 @ 20:16:27
URL: http://lökar.böglök.häst
Postat av: Ronja

Strumpor gör underverk - brukade ha ENORMA blåsor, som blödde och blev till hård hud i just hålfoten men nu med löparstrumpor har jag inte ett enda skavsår.

Blåsor får man ju lite på tårna etc men det gör inte ont så det kan man leva med.

Ska du med ut och kuta långt imorgon?;-)

2011-05-07 @ 20:50:17
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0