Heltrevligt!

Hallå där!
Jag har visst glömt bort bloggen i ett antal dagar. Men jag har haft så fullt upp med annat så bloggen blev liksom rätt så nedprioriterad. 

Just nu försöker jag hitta statistik om ungdomars läsvanor, men det går väl sådär. Jag hittar inget som verkar bra, så jag funderar på att göra en egen enkät och fråga folk på skolan. Men det har jag typ inte tid till för jag ska vara klar med allt imorgon.
FoHl är mästare på att planera och göra saker i tid!

Min helg har i alla fall varit jätte trevlig och mysig och sånt. I fredags var jag på tjejmiddag hos min kompis Matilda, vi fick suuuupergod mat och tårta för att hon hade fyllt 19 dagen innan. Jag kände typ ingen men alla som var där var jätte snälla och jag hade roooligt (:
Igår var jag med Joel och lite annat folk och firade Valborg hos Joels kompis Niklas. Han bodde mitt ute i skogen i Gällinge i världens gulligaste hus. Det såg ut som ett pepparkakshus typ. Vi satt ute på en liten altan och lyssnade på musik och grillade och hade det trevligt. Sen spelade vi kubb och lyssnade på när Joel spelade gitarr och bara hade mysigt. 

Så min helg har varit super, har träffat jätte trevliga människor och sånt så jag gillar läget liksom.
Fast jag har inte orkat ladda in några bilder på datorn, så, ÄGDA.

Nu ska jag väl försöka plugga lite så att jag inte hamnar efter i typ ALLT.

Tjings :)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0