FoHl vågar busigheter.

Hallå där!
Idag har jag gjort något som inte har hänt sedan nian.
Jag gick hela dagen 100% sminkfri i skolan.
Det är typ värsta grejen för mig för jag har extremt dålig hy vilket ger mig rätt dåligt självförtroende. Så jag måste säga att jag faktiskt är ganska stolt över mig själv nu.

Om jag vågar tänkte jag försöka fotrsätta gå utan smink, så kanske min hud vill bli min kompis igen. Hoppas på att i alla fall några av finnarna sticker iväg från mitt ansikte.


FoHl 12 år visste typ inte ens vad smink var.


Tjings!

Kommentarer
Postat av: Ronja

DUKTIGT!

Skönt på sommaren att slippa smink också.

Jag kör på att färga ögonfransarna samt då och då ha en kräm i ansiktet med lite bronzing effekt.

Man ser sanslöst fräsch ut!

och jobbighetsfaktorn på morgonen är noll =D

2011-05-04 @ 10:19:14
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0