Nietzsche hälsar Hej!

Hallå liksom.

Jag hade egentligen tänkt skirva om nyår och jul och allt sånt där som har hänt sen jag skrev sist. Men så känner jag inte för det, hah! Så istället tänker jag skriva om vad jag har för mig just nu (jag har ändå inte orkat ladda in jul och nyårs bilderna från telefonen till datorn).

Just nu hänger jag i sängen med datorn, ett glas mjölk och Nietzsche (skriver filosofi uppsats). Jag har just skrivit ett läx-schema till mig själv för att jag ska lyckas göra klart alla mina läxor innan skolan börjar igen. Dock vet jag inte vilket datum lovet slutar, men om jag följer mitt schema ska jag vara helt klar på söndag. Helt klar med 7 uppsatser och 2 andra kortare skrivuppgifter. 
Ingen panik alls. Nejnej, jag blir ju inte stressad av precis allting, nejnej.
Jag hoppas verkligen att jag lyckas vara disciplinerad och strikt mot mig själv så att jag får undan allt arbete. Orkar inte ha det kvar hängande över mig när den nya terminen kommer igång med mer läxor.

Men vi får se hur det går, jag är inte känd för att vara den som gör saker i tid, eh...

Nej, jag SKA följa mitt schema och det kommer kännas äckligt bra när jag är färdig. Punkt slut.

Nu ska jag återgå till att älska med Nietzsche, även om jag knappt fattar uppgiften (:




Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0