Teeeuuurrsssdag tyyyppp.

Jag utvecklas!
Jag har lämnat sängen!
Level up!

Tja vänner, idag har jag masat mig iväg från sängen och ner för trappan till köket. Dock hänger Nietzsche fortfarande med mig (men bara pyttelite, jag är snart klar!) men han är inte längre ensam utan jag skriver även spanska och franska.
Dock ska jag ta en paus om en stund då Ronja kommer över för lite te-drickande och julklapps-bytande!

Men först, innan hon kommer hit blir det att fortsätta älska med läxorna och lyssna på mina älskade Enter Shikari. Eller kanske lite Maroon 5 förresten... åååh :G


Bevis - jag är 100 % uppe ur sängen.

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0