Biblioteks-Fohl gör seriösa grejer.

Hellåw hellåw bloggen.

Just nu sitter en trött Fohl på biblioteket och använder studiedagen till precis det namnet antyder; studier. Jag sitter och skriver på mitt projektarbete då jag behöver lämna in delar av mitt första utkast av rapporten på onsdag.
Den "riktiga" deadlinen är egentligen onsdag om två veckor, men jag åker på studieresa till Frankrike hela nästa vecka så jag behöver få utkastet undanstökat innan det.

Fast det är jäkligt svårt att koncentrera sig, jag är dödstrött för att jag och El Pojkvän gick och la oss på tok för sent igår och så har jag glömt vissa viktiga anteckningar hemma, så arbetet har för tillfället stannat av lite.

Men jag inhandlade lite choklad förut som jag tänker trycka i mig utan hejd alldeles strax och efter det förväntar jag mig att studiehumöret ska vara på topp!


Jag har eggentligen tänkt blogga massor dom senaste veckorna för jag har tagit massa kort och gjort massa roliga grejer och sånt, men sen så ska man ju orka också. Och det har jag uppenbarligen inte gjort.
Men ni få läsare som faktiskt ens bryr er om att gå in på min blogg är ju rätt vana vid att uppdateringen håller en stadig nivå på ingenting alls, så ni har nog inte saknat mig :G


Små-sömnig och med oborstat hår - najs!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Klockrent!

Tryck choklad, d e najs!

Visst tänker man att man ska uppdatera men det händer aldrig - jag skyller på att jag inte har något internet hemma ...

2012-03-12 @ 18:55:36
URL: http://ingaloften.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0