Häng med bästis och nästan-plugg

Hallå igen!

Nu sitter jag återigen i ett bibliotek, men skolbiblioteket den här gången. Bästis-Mumma sitter vid datorn bredvid och pluggar/bloggar medans vi väntar på att bamba ska öppna.
Jag själv sitter mest och förundras över hur otroligt knepigt det känns att ha träningsvärk i handlederna, så jag har inte tid att plugga och sånt töntigt. Jag gör det ikväll istället, när jag har tillgång till anteckningarna jag behöver till mitt projektarbete.

Men nu, kära vänner, ska nog jag och Mumma leta upp Anna så att vi kan langa i oss lite mat.
Adjö!


Och som avslutning, en superhäftig ragecomic loikks!

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0